Technische Klantsupport Specialist

Job description

Ben je iemand die vertrouwd is met de termen DNS, PHP, HTML, (S)FTP, SSL certificaten, MySQL, POP, IMAP en heb je ook nog eens ervaring met veelgebruikte CMS pakketten als Joomla en WordPress?


Vind je het daarnaast ook leuk om klanten die daar vragen over hebben te helpen? Dan is de kans groot dat jij onze nieuwe collega bent!


Wat ga je doen?

Als technische klantsupport specialist richt je je volledig op het ondersteunen van onze klanten. Je houdt je voornamelijk bezig met het het beantwoorden van uiteenlopende technische vragen en problemen oplossen van onze klanten.


Van een probleem over een niet werkende website, tot een vraag over e-mail instellen of een domeinverhuizing. Jij bent het aanspreekpunt voor klanten die er even niet uitkomen. Krijg je dit schriftelijk (per e-mail) niet voor elkaar, dan spring je in de bres voor de klant en zorg je er te allen tijde voor dat dit ook echt lukt. Dit betekent ook dat je de telefoon pakt om de klant te bellen als blijkt dat je hiermee goed kan helpen.


Naast dat we onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te hulp willen staan bij hun probleem, helpen en adviseren we onze klanten ook pro-actief over eventuele extra zaken die ze bij ons kunnen afnemen. Onder druk presteren vind je daarom ook niet erg.


Wat bieden wij?

Een plek waar je jezelf kunt zijn en het beste uit jezelf haalt. Leuke collega’s die graag een lolletje met je maken, maar ook zeker de klanten niet uit het oog verliezen. Balans tussen werk en privé vinden wij ook meer dan belangrijk.


Wij zijn doordeweeks bereikbaar tussen 08.00 uur - 20.00 uur en in het weekend van 08.00 - 17.00 uur. Dit betekent dat je flexibel wordt ingezet.


Op dit moment werken we thuis. Ook zodra we wel weer op kantoor mogen werken, zal thuiswerken onderdeel blijven van werken bij Mijndomein. Je krijgt daarom laptop of Macbook in bruikleen waarmee je thuis kunt werken.


Verder krijg je bij ons?

  • Een internet- en telefoonvergoeding;
  • Vers fruit, overheerlijke koffie en cup-a-soup (op kantoor);
  • Een interne Fitbit competitie (de fitbit krijg je na je proeftijd);
  • Leuke uitjes en cadeautjes;
  • Een lekkere bonus als je je best doet;
  • Een opleidingsbudget;
  • Een keer per 2 weken een stoelmassage (op kantoor);
  • Lunch (op kantoor). Woon je buiten Lelystad? Dan krijg je ook reiskostenvergoeding.


Job requirements

Wie ben jij?

  • Een zelfstarter die een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.
  • Je bent klantgericht en vergeet de klant nooit uit het oog te verliezen.
  • Iemand die altijd net een stapje extra zet.
  • Je bent een doorpakker en vraagt altijd goed door.
  • Ook ben je flexibel en vind je het niet erg vindt om in het weekend of avonduren te werken.
  • En niet te vergeten; humor is je tweede natuur en daarom houd je ook zeker van een goede grap op zijn tijd.

Herken jij jezelf hierin? Dan kan jij wel eens uitermate goed bij ons passen! Stuur in dat geval een mail met CV en gerichte motivatie en we nemen dan snel contact met je op!